27 Oct 2015

#OOTD Tessie 27/10/2015

Dnes končí druhé kolo soutěže Bitva Stylistů Answear.cz, do kterého jsem postoupila a kam jsme měli za úkol vytvořit tři stylingy s oblečením značky Medicine, které nám bylo zasláno. Tohle je jeden z mých soutěžních outfitů, focen už před delší dobou, takže nebojte, nemusíte se strachovat, že jsem třeba umrzla :) Přemýšlela jsem, jak doplnit klasickou kancelářskou košili a nakonec vyhrála kombinace s výraznou midi sukní, kterou jsem, musím se přiznat, přes léto příliš nenosila, i když mi vlastně přijde skvělá... Tak doufám, že padne do oka i porotcům. Držte mi palce! 








fotky - @adelxk

sukně - Missguided, košile - Medicine via answear.cz, křivák - Pimkie, lodičky - Zara

18 comments:

  1. jéé ^^. Tobě moc sluší sukýnky :-)

    ReplyDelete
  2. Elegantní a ženské :) Krásný outfit!

    ReplyDelete
  3. wow tohle se mi mooc líbí :) takový outfit ano prosím, klidně bych si ho taky hned vzala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :) Teď by sis ho vzala? :D Brrr. Ale na jaro super :) ať žijí midi sukně

      Delete
  4. Krasne! Chcela by som sa spytat aka je suknicka kvalitou a aku mas velkost? Dakujem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) Kvalita je super, sehnala jsem jí tenkrát na missguided.com ve slevě, ale cenu už si bohužel nepamatuju. Velikost mám 38, ale bodlo by mi v pase tak 3 cm ubrat, trošku mi sklouzává dolů

      Delete
    2. Dakujem krasne :-) tak asi skusim velkost 36 a budem dufat, ze na moj pas 68 to sadne :-D castokrat velkosti size guide nesedia s realitou

      Delete
  5. Fantastic post ! Have a nice day!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Ta sukně je krásná! Mám v plánu si podobný střih sukně pořídit, ale nejsem si jistá, jestli bych ji unosila..no uvidíme :)
    www.veshionlife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :)) já ji mám ještě v bílé a tu jsem nosila skoro pořád, dobře se kombinuje, s takovouhle výraznou barvou je to horší

      Delete
  7. Krásný look! Líbí se mi elegance v kombinaci s bundičkou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) snažila jsem se o něco netradičního

      Delete
  8. Nádhera! Sukně je nádherná:)

    ReplyDelete
  9. Sukňa je úplne dokonalá. V poslednej dobe sa mi stále viac a viac páči všetko čo je červené :D
    Mimochodom, prajem veľa šťastia v súťaži :)

    MargiFashion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :)) Sukně je ale spíš tmavě růžová, úprava fotek to asi trochu zkreslila.

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...