12 Oct 2014

Trend of the week - Biker jackets

Musím říct, že do tohohle trendu jsem se vážně zamilovala a asi byste na mě za normálního dne neviděli jiný svršek, než právě křivák (pokud není 30 nebo 5 stupňů). Svůj první křivák jsem si koupila na votocvohoz.cz, původně byl z Pimkie a považuji ho za tak směšnou cenu vážně za jeden z nej obchodů, co jsem udělala :) Protože černá se ke všem typům outfitů nehodí, musela jsem si pořídit i bílo-tělový, taky z votoče, původně z H&Mka :) A jelikož už začíná pěkná kosa, musela jsem si koupit jeden i s kožíškem, z Primarku, psala jsem o něm v článku NEW IN III. Toť moje story s křiváky, jaká je ta vaše? :) Tessie

I must say I trully fell in love with this trend and you woudn't see me wearing anything else on a casual day (if  it's not 30 or 5 degrees outside). My first biker jacket is from votocvohoz.cz, originally from Pimkie and I consider it for such a ridiculous price one of the best shoppings I've done :) Because black one didn't fit with all kinds of outfits, I had to purchase a white-nude one, also from votocvohoz.cz, originally from H&M :) And because the weathers starts to be really cold, I had to get one with fur, from Primark, I wrote about it in the article NEW IN III. That's my personal story about biker jackets, what is yours? :) Tessie


Můžete být za něžnou.../ You can be an innoncent girl... :







... nebo rockerka / or a rock chick: 






No comments:

Post a Comment

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...